چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری مشتری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • پاورپوینت آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی مبحث ماه بود و روباه

    پاورپوینت آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی مبحث ماه بود و روباه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی مبحث ماه بود و روباه در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت کتاب شیمی آلی 2 از طیبه پرتوی

    دانلود پاورپوینت کتاب شیمی آلی 2 از طیبه پرتوی پاورپوینت کتاب شیمی آلی 2 از طیبه پرتوی پاورپوینت کتاب شیمی آلی پاورپوینت کتاب شیمی آلی 2 پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب شیمی آلی 2 از طیبه…

  • پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی تحقیق مدل های مدیریت منابع انسانی مدل سازگار مديريت منابع انساني مدل زيرنظام هاي منابع انساني مدل كاربرد تئوري سيستم در مديريت منابع انساني رفتن…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معادله خط

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معادله خط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث معادله خط در قالب 2 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: اعداد…

  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي

    پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي تحقیق سازمان ها و ادارات مجازي تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي مزاياي ادارات مجازي معايب ادارات مجازي مفهوم سازمان مجازي ويژگيهاي سازمان مجازي انواع سازمان مجازي سه…

  • دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم

    دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم جرم جرم شناسی پیشگیری از جرم جرم شناسی پیشگیری دانلود کتاب راهکارهای پیشگیری از جرم دانلود کتاب پیشگیری از جرم دانلود کتاب کارشناسی ارشد حقوق دانلود کتاب کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت…

  • پاورپوینت درباره سلامت روان و باورهای نادرست

    پاورپوینت درباره سلامت روان و باورهای نادرست پاورپوینت درباره سلامت روان پاورپوینت باورهای نادرست پاورپوینت درباره سلامت روان انسان پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت روان پاورپوینت درباره سلامت روان و باورهای اشتباه پاورپوینت روان شناسی و باورهای غلط رفتن به…

  • بررسی پیشینه فرزندپروری، سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

    بررسی پیشینه فرزندپروری، سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری مبانی نظری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ مبانی نظری ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ مبانی نظری الگوهای فرزند پروری بررسی پیشینه فرزندپروری بررسی پیشینه سلامت روانی بررسی پیشینه پیشرفت تحصیلی رفتن به…

  • پاورپوینت چالش‌ها و چشم اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی

    پاورپوینت چالش‌ها و چشم اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چالش‌ها و چشم‌اندازها در فرایند یاددهی یادگیری تعادل‌ های شیمیایی جهت رشته ی شیمی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت آموزشی بازی درمانی در کودکان

    پاورپوینت آموزشی بازی درمانی در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی بازی درمانی در کودکان جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 8

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 8 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 8 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 20 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت تقسیم بندی سانتریفوﮊها

    پاورپوینت تقسیم بندی سانتریفوﮊها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقسیم بندی سانتریفوﮊها جهت رشته مهندسی شیمی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ضربان قلب يك…

  • انتقال به مرحله والدینی و تاثیر آن بر رضایت زناشویی

    انتقال به مرحله والدینی و تاثیر آن بر رضایت زناشویی انتقال به مرحله والدینی پایان نامه انتقال به مرحله والدینی عوامل تمايز مراحل رشد خانواده چالش های انتقال به مرحله والدینی تغییرات در انتقال به مرحله والدینی چالشها برای زوجها…

  • طراحی و ارائه رویکرد جامع تلفیق برنامه‌های درسی

    طراحی و ارائه رویکرد جامع تلفیق برنامه‌های درسی برنامه درسی تلفیقی تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران رویكردهای تلفیقی در برنامه درسی تلفیق در برنامه درسی علوم انسانی رویکرد تلفیقی در برنامه درسی تلفیق برنامه‌های درسی در حوزه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی 77 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش شخصی دانلود مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی ادبیات نظری مدیریت دانش شخصی فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش…

  • تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری

    تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری مدیریت سرمایه در گردش روش‌های مدیریت سرمایه در گردش شیوه‌های تاثیر گذاری مدیریت سرمایه در گردش ارتباط مدیریت سرمایه در گردش با عملکرد مالی مقاله مدیریت سرمایه در گردش مقاله مدیریت سرمایه در…

  • پاورپوینت سندرم داون و انواع آن

    پاورپوینت سندرم داون و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سندرم داون و انواع آن جهت رشته پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     کروموزوم اضافی…

  • پاورپوینت شناخت و بررسی عوامل ازدواج موفق

    پاورپوینت شناخت و بررسی عوامل ازدواج موفق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت و بررسی  عوامل ازدواج موفق جهت رشته خانه و خانواده در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت بایسته های فرزندپروری

    پاورپوینت بایسته های فرزندپروری پاورپوینت فرزندپروری و تربیت فرزند پاورپوینت فرزند پروری اسلامی پاورپوینت فرزندپروری نوجوان پاورپوینت مهارتهای فرزندپروری دانلود پاورپوینت فرزندپروری پاورپوینت سبکهای فرزندپروری فایل پاورپوینت فرزندپروری پاورپوینت شیوه های فرزندپروری دانلود پاورپوینت بایسته های فرزندپروری رفتن به سايت…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل چهارم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تعریف…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق ترافیک شهروندی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق ترافیک شهروندی مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی پیشینه اخلاق ترافیک شهروندی دانلود مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی ادبیات نظری اخلاق ترافیک شهروندی فصل دوم پایان نامه اخلاق ترافیک شهروندی…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی فازی

    دانلود پاورپوینت مهندسی فازی پاورپوینت درمورد مهندسی فازی پاورپوینت درباره مهندسی فازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی فازی جهت رشته مدیریت در 42 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت راهنمایی تحصیلی و شغلی

    پاورپوینت راهنمایی تحصیلی و شغلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهنمائی تحصیلی و شغلی جهت رشته ی روان شناسی و مشاوره در قالب 208 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی حقوقی اعمال تجاری، امضا الکترونیک و قرارداد الکترونیک

    بررسی حقوقی اعمال تجاری، امضا الکترونیک و قرارداد الکترونیک بررسی حقوقی اعمال تجاری بررسی حقوقی امضا الکترونیک بررسی حقوقی قرارداد الکترونیک پایان نامه دادگاه الکترونیکی پایان نامه داوری الکترونیکی جایگاه حقوقی امضاء الکترونیکی جایگاه حقوقی قرارداد اینترنتی رفتن به سایت…

  • بررسی و تشریح ماهیت نیاز عاطفی خانواده

    بررسی و تشریح ماهیت نیاز عاطفی خانواده کلمات کلیدی : روابط عاطفی در خانواده بهبود روابط عاطفی در خانواده مدیریت روابط عاطفی در خانواده پایان نامه جو عاطفی در خانواده پایان نامه روابط عاطفی در خانواده الگوهای تربیتی در تربیت…

  • خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم

    خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب توسعه به مثابه آزادی تا پایان فصل هشتم 24 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب مرور امتحان پایان ترم

  • دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد

    دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت و ارزیابی عملکرد در سازمان پاورپوینت فرآیند ارزیابی در سازمان پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد جهت رشته مدیریت در 86 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت روانشناختی مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی پیشینه داخلی سلامت روانشناختی پیشینه خارجی سلامت روانشناختی پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت طراحی غیر فعال خورشیدی پایدار

    پاورپوینت طراحی غیر فعال خورشیدی پایدار پاورپوینت طراحی فعال خورشیدی پاورپوینت سیستم های فعال و غیرفعال خورشیدی پاورپوینت طراحی سیستم های فعال و غیرفعال خورشیدی پاورپوینت سیستم های فعال خورشیدی پاورپوینت سیستم های غیرفعال خورشیدی پاورپوینت سیستم های غیرفعال سرمایش…

  • پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده

    پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده دنیای فازی پیشینه منطق فازی کاربردهای منطق فازی منطق فازی و هوش مصنوعی پروفسور لطفی زاده مقاله منطق فازی بررسی…

  • پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری

    پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود پاورپوینت سرمایه گذاری های غیر جاری ماهیت…

  • کارکردها و نظریه های نگرش و بررسی ویژگی های آن

    کارکردها و نظریه های نگرش و بررسی ویژگی های آن کلمات کلیدی : کارکردهای نگرش ویژگی های نگرش نظریه های نگرش نگرش در روانشناسی تحقیق کامل در مورد نگرش رفتن به سایت اصلی هدف از این تحقیق کارکردها و نظریه…

  • پیامدها و عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر و بررسی شیوه ها و اقدامات درمانی آن

    پیامدها و عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر و بررسی شیوه ها و اقدامات درمانی آن کلمات کلیدی : طبقه بندی مواد مخدر تاریخچه اعتیاد در جهان تاریخچه مواد مخدر  در ایران دیدگاههای نظری و تئوریک اعتیاد پیشگیری از اعتیاد…

  • تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی

    تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی تاریخ مطبوعات در ایران تاریخ سانسور در ایران تحلیل جرائم مطبوعاتی تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی مسئولیت های اجتماعی روزنامه نگار روزنامه نگاری در ایران…

  • پاورپوینت شربت های قندی

    پاورپوینت شربت های قندی دانلود پاورپوینت شربت های قندی تحقیق راجب شربت های قندی پاورپوینت آموزش انواع شربت های قندی پاورپوینت شربت های قندی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شربت های قندی جهت رشته پزشکی در…