مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

 

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است. در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است.

 

 

 

 از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد. اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است.

 

 

 

 

بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايی مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 الوندی و کریمی (1388) در مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی مقایسه‌ای مدیریت ارتباط با مشتریان سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت» به بررسی چگونگی انجام فرایند CRM در سه بانک ایرانی کشاورزی، ملت و پاسیان پرداخته است. بررسی مقایسه‌ای با رویکرد سوئیفت نشان می‌دهد که هر سه بانک اهمیت CRM را به خوبی دریافته‌اند، تعریف یکسانی از آن دارند، فرایندهای خود  را بر آن متمرکز نموده‌اند و بخش مرتبط با امور مشتریان و بازاریابی در ساختار سازمانی بانکهای مورد مطالعه وجود دارد. اما در هر بانک عنوان، پیکربندی و جایگاه این بخش تا حدودی متفاوت از دو بانک دیگر می‌باشد.

 

 

 اميري (1388) در تحقيقي با عنوان «کيفيت خدمات مديريت ارتباط با مشتري و تدوين برنامة بهينة مديريت ارتباط با مشتري در نظام بانکداري» با استفاده از تکنيک تاپسيس به تجزيه و تحليل متغيرها پرداخته و به اين نتيجه رسشيد که عملکرد بانک تجارت در ابعاد و مؤلفه‌هاي مختلف مديريت ارتباط با مشتري مطلوب نمي‌باشد. در نهايت با استفاده از نتايج اين پژوهش، برنامة بهينه مديريت ارتباط با مشتري در بانک تجارت شيراز تدوين و اراية  گرديده است.
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

-1- مقدمه    13
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • پاورپوينت 5s با 24 اسلاید

    پاورپوينت 5s با 24 اسلاید دانلود پاورپوینت 5s پاورپوینت آموزش 5s پاورپوینت اصول 5s پاورپوینت نظام آراستگی 5s پاورپوینت در مورد 5s فایل پاورپوینت 5s رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت 5s اسلاید 24 جهت رشته مديريت قالب 24 اسلايد…

  • پاورپوینت تغيير رفتار

    پاورپوینت تغيير رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغيير رفتار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنچه كه افراد انجام…

  • مولدهای تولید پراکنده در ایران و جهان

    مولدهای تولید پراکنده در ایران و جهان تولید پراكنده مولدهای تولید پراکنده در ایران مولدهای تولید پراکنده در جهان دانلود مقالات مهندسی برق دانلود مقالات برق مقایسه مولدهای تولید پراکنده در ایران و جهان توسعه تولید پراكنده برق رفتن به…

  • مهندسی مجدد

    مهندسی مجدد كایزن تغییر سازمانی مهندسی مجدد دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان مهندسی مجدد دانلود مقاله مهندسی مجدد دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان مهندسی مجدد *آپدیت جدید:…

  • ارزیابی آسیب های زیست محیطی احداث سد البرز در استان مازندران با استفاده از روش آزمون انتخاب

    ارزیابی آسیب های زیست محیطی احداث سد البرز در استان مازندران با استفاده از روش آزمون انتخاب آسیب های زیست محیطی احداث سد ارزیابی آسیب های زیست محیطی احداث سد روش آزمون انتخاب برای ارزیابی آسیبهای زیست محیطی بررسی اثرات…

  • پروپوزال طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان

    پروپوزال طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان طراحی پلان آزاد رضایتمندی محیطی طراحی پلان آزاد در محیط های اداری استفاده از پلان آزاد در طراحی محیط های اداری تاثیر طراحی پلان آزاد…

  • مبانی نظری شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    مبانی نظری شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی…

  • پاورپوینت نکات کلیدی کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

    پاورپوینت نکات کلیدی کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نکات کلیدی کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 101 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت بازی درمانی

    پاورپوینت بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی چیست پاورپوینت انواع رویکردها در بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی برای کودکان پاورپوینت بازی درمانی در روان شناسی پاورپوینت جایگاه بازی درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازی درمانی جهت رشته ی روان…

  • بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز

    بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز روشهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز دانلود پایان نامه ارزش ویژه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر نقش اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین

    پرسشنامه بررسی تاثیر نقش اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین پرسشنامه اعتماد وب سایت پرسشنامه شهرت وب سایت پرسشنامه قصد خرید آنلاین پرسشنامه نقش اعتماد وب سایت بر قصد خرید آنلاین پرسشنامه نقش شهرت وب سایت بر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت نقش سرانه‎ ها در توسعه برنامه ‎ریزی شهری

    پاورپوینت نقش سرانه‎ ها در توسعه برنامه ‎ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش سرانه‎ ها در توسعه برنامه ‎ریزی شهری جهت رشته ی برنامه ریزی شهری در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت

    پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دستورالعمل اجرایی برنامه آموزش و ارتقاء سلامت جهت رشته ی پزشکی در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • حقوق اطفال ناشی از تلقیح مصنوعی

    حقوق اطفال ناشی از تلقیح مصنوعی حقوق کودکان متولد از اهدای جنین حقوق کودکان متولد ازاهدا تخمک حقوق کودکان متولد ازرحم جایگزین حقوق کودکان متولد ازاهدای اسپرم دانلود پایان نامه تلقیح مصنوعی دانلود پایان نامه حقوق کودکان تلقیح مصنوعی حقوق…

  • جزوه حقوق تجارت 4

    جزوه حقوق تجارت 4 کلمات کلیدی : جزوه حقوق تجارت 4 رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق تجارت 4 ورشکستگی دکتر فخاری 91 صفحه pdf منظم و با فهرست مناسب مطالعه و آمادگی امتحان

  • پاورپوینت فیزیولوژی و سازگاری عضله به تمرین (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

    پاورپوینت فیزیولوژی و سازگاری عضله به تمرین (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت فیزیولوژی و سازگاری عضله به تمرین پاورپوینت فیزیولوژی و سازگاری عضله به تمرین پوشش بافت عضلانی عضله اسکلتی ترکیب شیمیایی عضله فیلامانهای…

  • پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران

    پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران تحقیق سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران مقاله آشنایی…

  • پاورپوینت آموزش حسابداری

    پاورپوینت آموزش حسابداری خاصه های اندازه گیری در حسابداری پاورپوینت پاورپوینت مفهوم اندازه گیری در حسابداری پاورپوینت اندازه گیری در حسابداری چیست پاورپوینت نظام های اندازه حاکم بر ترازنامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری جهت رشته حسابداری در…

  • پاورپوینت مقاله ای در مورد سی دی آموزشی

    پاورپوینت مقاله ای در مورد سی دی آموزشی پاورپوینت سی دی پاورپوینت سی دی آموزشی کنکور پاورپوینت سی دی آموزشی دهم تجربی پاورپوینت سی دی آموزشی ریاضی دهم انسانی پاورپوینت سی دی آموزشی گاج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت بررسی بیماری سالک جلدی و آمار و ارقام آن

    پاورپوینت بررسی بیماری سالک جلدی و آمار و ارقام آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بیماری سالک جلدی و آمار و ارقام آن جهت رشته پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک

    اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک کلمات کلیدی : انواع ادبیات کودک وظایف ادبیات کودک پایان نامه ادبیات کودک اهمیت و اهداف ادبیات کودک پیدایش و سیر تاریخی ادبیات کودک دیدگاه های متفاوت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ناسازگاری زناشویی مبانی نظری ناسازگاری زناشویی پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی پیشینه داخلی ناسازگاری زناشویی پیشینه خارجی ناسازگاری زناشویی پیشینه پژوهش ناسازگاری زناشویی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت متره سازه فولادی

    دانلود پاورپوینت متره سازه فولادی پاورپوینت متره سازه پاورپوینت فولاد پاورپوینت متره فولادی پاورپوینت متره سازه فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متره سازه فولادی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت…

  • پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی

    پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی جهت رشته داروسازی در قالب 33 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: فعل…

  • پاورپوینت طراحی سیستمها و آشنایی با فرایند تولید نرم افزار

    پاورپوینت طراحی سیستمها و آشنایی با فرایند تولید نرم افزار پاورپوینت طراحی سیستمها پاورپوینت آشنایی با فرایند تولید نرم افزار دانلود پاورپوینت طراحی سیستمها دانلود پاورپوینت آشنایی با فرایند تولید نرم افزار تولید نرم افزار رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت فصل دهم هوش مصنوعی رویکرد توصیفی

    پاورپوینت فصل دهم هوش مصنوعی رویکرد توصیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل دهم هوش مصنوعی  مهندسی دانش و علوم تصمیم  جهت رشته کامپیوتر در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1

    گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1 دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1 دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پایه 1 فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 1 خرید…

  • پاورپوینت مدرسه تقوی (مرمت ابنیه)

    پاورپوینت مدرسه تقوی (مرمت ابنیه) پاورپوینت روشهای مرمت ابنیه پاورپوینت مرمت ابنیه پاورپوینت اهمیت مرمت بناهای تاریخی پاورپوینت روش های مرمت بناهای تاریخی پاورپوینت مرمت بناهای تاریخی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه تقوی (مرمت ابنیه) جهت رشته فنی…

  • پاورپوینت فرایند های هيدرولوژیکي

    پاورپوینت فرایند های هيدرولوژیکي پاورپوینت فرایند های هيدرولوژیکي فرایند های هيدرولوژیکي تعريف هيدرولوژي انواع علوم مرتبط با هيدرولوژي سيکل هيدرولوژيک چرخه هيدرولوژيک آب شماتيک سيکل هيدرولوژيک سيستم زمين شماتيک سيستم زمين موجوديت آب در کره زمين توازن هيدرولوژيکي پتانسيل منابع…

  • دانلود تحقیق رویکردها و دیدگاه های مختلف درباره استرس با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رویکردها و دیدگاه های مختلف درباره استرس با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رویکردها و دیدگاه های مختلف درباره استرس با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • تحقیق کامل در مورد آموزش از راه دور 95 صفحه

    تحقیق کامل در مورد آموزش از راه دور 95 صفحه تحقیق درباره آموزش از راه دور پایان نامه آموزش از راه دور رویکردها آموزش از راه دور نسلهای آموزش از راه دور تاریخچه آموزش از راه دور در ایران پایان…

  • پاورپوينت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته

    پاورپوينت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته دانلود پاورپوينت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته تحقیق درباره ی پاورپوينت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته پاورپوينت حسابداری سرمايه گذاری در واحدهای تجاری وابسته و انواع آن رفتن…

  • دانلود تحقیق مفهوم تعهد سازمانی و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم تعهد سازمانی و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم تعهد سازمانی و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 53 صفحه ورد…