دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین 74 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین 74 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین
فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین
مبانی نظری زنجیره تامین
پیشینه تحقیق زنجیره تامین
پیشینه داخلی زنجیره تامین
پیشینه خارجی زنجیره تامین
پیشینه پژوهش زنجیره تامین
پیشینه نظری زنجیره تامین
چارچوب نظری زنجیره تامین

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری زنجیره تامین تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق زنجیره تامین در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

مقدمه
در رقابت های جهانی موجود در عصر حاضر خواست مشتری بر کیفیت بالا،افزایش تنوع محصولات و خدمات رسانی سریع،موجب افزایش فشارهایی بر سازمان ها شده است که قبلاً وجود نداشته است،در نتیجه سازمان ها بیش از این نمی توانند از عهدۀ تمامی این کارها برآیند. در بازار رقابی موجود شرکت های کوچک و متوسط علاوه بر پرداختن به سازمان و منافع داخلی خود را نیازمند مدیریت و نظارت بر منافع و ارکان مرتبط خارج از سازمان می دانند . علت این امر در واقع دستیابی به مزیت یا مزایای رقابتی با هدف کسب سهم بیشتری از بازار است.

بر این اساس فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی عرضه و تقاضا،تهیه مواد،تولید و برنامه ریزی محصول، خدمت،نگهداری کالا،کنترل موجودی،توزیع،تحویل و خدمت به مشتری که قبلاً همگی در سطح شرکت انجام می گرفته اینک به سطح زنجیره تأمین انتقال پیدا کرده است.مسأله کلیدی در یک زنجیره تأمین،مدیریت و کنترل هماهنگ تمام این فعالیت ها است.در حالت کلی زنجیره تأمین از دو یا چند سازمان تشکیل می شود که رسماً از یکدیگر جدا هستند و به وسیلۀ جریان های مواد، اطلاعات و جریان های مالی به یکدیگر مربوط می شوند.این سازمان ها می توانند بنگاه هایی باشند که مواد اولیه،قطعات،محصول نهایی و یا خدمتی چون توزیع،انبارش،عمده فروشی و خرده فروشی تولید می کنند.حتی خود مصرف کننده نهایی را نیز می توان یکی از سازمان ها در نظر گرفت(حیدری قره بلاغ، 1387: 43).

 

 

     برای محیط همیشه در حال تغییر این دوران و تغییر در شیوه تعاملات شرکت ها با تأمین کنندگان و مشتریان و پیچیدگی بازارها،کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تأمین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد.بنابراین شناخت زنجیره تأمین و اجرای آن به تعالی سازمان و عملکرد بهتر کمک می کند. تشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که به طور دائم در حال تغییر است ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها و شرکت های تولیدی ـ صنعتی را دو چندان کرده و برای انعطاف پذیری آن ها با محیط نامطمئن خارجی پای می فشارد و سازمان های امروزی در عرصه ملی و جهانی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند بهره گیری از الگوی مناسبی همچون مدیریت زنجیره تأمین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند.مشتریان در سازمان های امروزی در تولید کالا و ارائه خدمت،رویه های انجام امور و فرآیند ها،توسعه دانش و توان رقابتی همراه و همگام اعضای سازمان می باشند(منصوری،1392 :10). 

 

     زنجیره های تأمین کلیه ی شرکت ها و فعالیت های مورد نیاز کسب و کار جهت طراحی،ساخت،تحویل و استفاده از یک محصول یا خدمت را شامل می شوند.هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت به زنجیره های تأمین خود وابسته بوده و در هر کدام از آن زنجیره ها نقشی را ایفا می کند.سرعت بالای تغییرات و عدم قطعیت در بازارها سبب شده است تا شناخت سازمان ها از زنجیره های تأمینی که در آن ها عضویت دارند و نقشی که در آن ها بازی می کنند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار شوند.شرکت هایی که بدانند چگونه زنجیره های تأمین قوی ساخته و در آن ها مشارکت کنند،مزیت رقابتی مهمی در بازارشان در اختیار خواهند داشت(هوگس ، 2011 :14). 
     در ادامه به مروری بر ادبیات زنجیره تأمین، پرداخته و نهایتاً به معرفی شرکت مانیزان و ارائه چار چوب مفهومی مدل پیشنهادی پژوهش و سوابق و پیشینه تحقیق مورد مطالعه می – پردازیم. 

 

 

2-2- مفهوم زنجیره تأمین و تعاریف آن
     امروزه شیوه های مدیریت تولید گذشته که یکپارچگی کمتری را در فرآیندهایشان دنبال می کردند کارایی خود را از دست داده اند و زنجیره تأمین  به عنوان یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد،کالا،اطلاعات و مالی،توانایی پاسخگویی به شرایط را دارا می باشد(صادقی مقدم و همکاران،1388 :72) .   

     زنجیره تأمین یک ساختار ترکیبی از همه ی فرآیند های تجاری است که هدفش خرسند نگه داشتن متقاضی از کالاها و خدمات مورد نیازش است.این زنجیره با توجه به درخواست مشتری از استخراج مواد خام شروع شده و با تحویل کالای نهایی به مشتری به پایان می رسد.در یک زنجیره تأمین که مدیریت صحیح در آن وجود دارد،همه ی اعضا در سازمان گسترش یافته،با هم کار می کنند تا یک محصول و یا خدمت مشترک را که مشتری مایل است برای آن پول پرداخت کند به بازار عرضه کنند.این شرکت چند گروهی (که بعضاً مجزا از یکدیگر هستند) به صورت یک سازمان گسترش یافته عمل کرده و از منابع شرکت (نیروی انسانی،فرآیندها،تکنولوژی و معیارهای عملکردی)استفاده بهینه می کند تا به یک انسجام عملیاتی دست یافته و در نتیجه محصول را با کیفیت بالا و هزینه کم به دست مصرف کننده نهایی برسانند(عباسی رائی و همکار،1387: 135).

 

 
 بر اساس نظر کوپاسینا  (1997) می توان زنجیره تأمین را با توجه به تمام فعالیت های مورد نیاز برای ارائه محصول به مشتری نهایی یا تمام فعالیت های مرتبط با جریان حمل کالا از مرحله ی ماده خام تا تحویل به مصرف کننده نهایی،و نیز جریان های اطلاعاتی مرتبط با آن ها تعریف نمود که در دید کلی شامل سه حوزه تدارک،تولید و توزیع است.یکی از نکات کلیدی در مدیریت زنجیره تأمین این است که زنجیره تأمین بایستی به عنوان یک کل منسجم در نظر گرفته شود. بنابراین زمانی که مدیران شرکت درصدد اتخاذ یک تصمیم فردی در یکی از بخش های زنجیره تأمین ـ تدارکات،تولید و یا توزیع هستند باید توجه داشته باشند که راه حل انتخابی باعث بهینه سازی کل زنجیره تأمین گردد. به طوری که چاپرا و میندل  (2001) نیز با تأکید بر حداکثر نمودن ارزش کل در زنجیره تأمین،عنوان می نمایند که توجه به تمام بخش های زنجیره تأمین به صورت یک کل منسجم در تأمین منافع متقابل اعضای زنجیره تأمین موثر است (حسینی و همکار،1391: 37).

 

زنجیره تأمین در یک تعریف ساده شامل تمام فعالیت های مورد نیاز برای ارائه یک محصول مشترک به مشتری نهایی بوده و مدیریت زنجیره تأمین در واقع مدیریت این فعالیت ها در زنجیره تأمین است در تعریفی دیگر،زنجیره تأمین به عنوان یک شبکه ای از موسسات تجاری مستقل یا نیمه مستقل در نظر گرفته می شوند که به صورت جمعی مسئول فراهم کردن،ساخت و توزیع محصول و فعالیت های مرتبط با محصولات مانند خدمات پس از فروش می باشند . زنجیره تأمین تمامی اتفاقاتی که بر روی محصول رخ می دهد و شامل مراحل قبل از تولید تا مرحله ی پس از مصرف می باشد ( از مواد اولیه تا تبدیل شدن به زباله ).

 

اصولاً زنجیره تامین چیزی بیش از تعاریف فوق یعنی جابه جایی فیزیکی کالا از زمین تا بازگشت دوباره به زمین است.زنجیره تأمین شامل اطلاعات،جابجایی پول و سرمایه و تخصیص سرمایه هوشی یا همان چیزی که کار فکری نامیده می شود است.بنابراین زنجیره تأمین شامل فرآیند های سیکل عمر در مقایسه با جریانات فیزیکی،اطلاعات،مالی وجریان دانش فکری که در جهت ارضای نیازهای مشتریان نهایی به وسیله محصولات و خدمات از چندین حلقه عرضه صورت می گیرد می باشد.به دلیل اینکه زنجیره تآمین از فرآیندها تشکیل می گردد،بنابراین طیف وسیعی از فعالیت ها شامل منابع یابی،تولید، حمل و نقل و فروش را در برمی گیرد.از دیدگاه تولیدی زنجیره تأمین یک رویکرد یکپارچه است که فعالیت های برنامه ریزی،تدارکات و کنترل جریان مواد و قطعات را از تأمین کنندگان تا مصرف کنندگان نهایی به عهده دارد.این تعریف در بر گیرنده مفاهیمی مانند مدیریت موجودی،مدیریت عملیات،مدیریت توزیع و ……. می باشد که در این بین مدیریت موجودی و توجه به جریان اطلاعات در کل زنجیره از اهمیت خاصی برخوردار است(جعفر نژاد و همکار،1385: 62).  

 

 

     زنجیره تأمین آرایش نهادی است که کسب و کار داخل یا خارج بنگاه را به منظور ارائه محصولات و خدمات پس از فروش آن ها به مصرف کننده نهایی با یکدیگر ارتباط می دهد و به همکاری وادار می سازد.لفظ آرایش نهادی،بدان معناست که دلیلی برای به دنبال هم بودن نهادها یا سری بودن آن ها مانند آنچه در واژه زنجیر روی می دهد وجود ندارد بلکه در اصل می توان به جای لغت زنجیره از شبکه تأمین یا حتی گروه تأمین و از این قبیل واژگان نیز استفاده کرد(طبیبی و همکار ،1388 :140). زنجیره تأمین یکی از ابزارهای استقرار بخشی (JIT) در تولید ناب محسوب می گردد.زنجیره تأمین مناسب به معنای تولید به موقع،تحویل به موقع، و هزینه های تحت کنترل مسیر از تأمین کننده تا مشتری است.لذا ایجاد یک سیستم اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین می تواند کمک مؤثری در مسیر تولید و تحویل به موقع و ارزان یک سازمان باشد(معنوی زاده و همکاران ، 1386: 1) . 

زنجیره تأمین از دو یا بیش از دو سازمان مجزا تشکیل شده که از طریق جریان های کالایی، اطلاعاتی و مالی به هم پیوند یافته اند این سازمان ها ممکن است یکی از گروه های زیر باشد : 
    شرکت های تهیه کننده مواد اولیه 
    تولید کننده محصولات نیمه ساخته 
    سازندگان محصولات نهایی 
    عمده فروشان و توزیع کنندگان 
    خرده فروشان 

 

بنابراین می توان زنجیره تأمین را شبکه ای از شرکت های عرضه کننده مواد اولیه،تولید کننده و توزیع کننده دانست که فعالیت های خرید مواد اولیه،تبدیل این مواد به محصولات نیمه ساخته و نهایی و توزیع محصولات نهایی را به مشتریان نهایی انجام می دهند(منصوری ،1392 :6) .  هدف غایی زنجیره تأمین ارائه محصولات و خدمات به مشتری نهایی از طریق ایجاد ارتباط و همکاری میان کسب و کارهاست و در این راستا سرمایه،اطلاعات،مواد خام،کالا های واسطه و از این قبیل شکل همکاری میان این کسب و کارها را تعیین می کنند(طبیبی و همکار،1388: 141). 
برای بررسی یک سازمان منحصر به فرد در چارچوب این تعاریف،باید هر دو شبکه تأمین کنندگان و کانال های توزیع در نظر گرفته شوند تعاریف ارائه شده برای زنجیره تأمین موضوعات مدیریت سیستم های اطلاعات،منبع یابی و تدارکات،زمانبندی تولید،پردازش سفارشات،مدیریت موجودی،انبارداری و خدمت به مشتری را در بر می گیرد(منصوری،1392 :17).

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه16
2-2- مفهوم زنجیره تأمین و تعاریف آن18
2-3- مدیریت زنجیره تأمین و تعاریف آن21
2-4- مبانی ارزیابی عملکرد22
2-5- اصول نظام مدیریت زنجیره تأمین 23
2-6- طرح کلی یک زنجیره تأمین  27 
2-7- انقلاب زنجیره تأمین 27
2-8- دلایل و ضرورت های مدیریت زنجیره تأمین 28
2-9- اصول و مقدمات زنجیره تأمین29
2-10- حوزه های تصمیم گیری زنجیره تأمین29
2-11- اعضای زنجیره تأمین 31
2-12- انواع زنجیره تأمین31
2-13- عملکرد مدیریت در برابر چالش های زنجیره تأمین 33  
2-14- فازهای اصلی زنجیره تأمین34
2-15- تاریخچه زنجیره تأمین35
2-16- سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین36
2-17- دهه 1990 میلادی و رشد سریع زنجیره های تأمین 40   
2-18- مدل کلی تحقیق42
2-19- معرفی شرکت مانیزان43
    2-19-1- تاریخچه مانیزان43
    2-19-2-کارخانجات و امکانات43 
    2-19-3- محصولات وفرآورده ها44
    2-19-4- بازار مصرف فرآورده ها44

2-20-پیشینه تحقیق44
2-20-2- پیشینه خارجی  50

منابع

 

 

 

  • پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی

    پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی چیست پاورپوینت اختلال عملکرد جنسی پاورپوینت اختلالات جنسی پاورپوینت درمان اختلال عملکرد جنسی پاورپوینت تشخیص اختلالات عملکرد جنسی پاورپوینت اختلال عملکرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی شرکت صنایع چوب خزر

    دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی شرکت صنایع چوب خزر پاورپوینت استراتژی پاورپوینت فعالیت های بازرگانی پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی پاورپوینت در مورد فعالیت های بازرگانی شرکت چوب خزر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی پیشینه خارجی بازاریابی الکترونیکی پیشینه پژوهش بازاریابی الکترونیکی پیشینه نظری بازاریابی الکترونیکی ادبیات نظری بازاریابی الکترونیکی چارچوب نظری…

  • دانلود پاورپوینت مکانیک خاک

    دانلود پاورپوینت مکانیک خاک پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک خاک دانلود پاورپوینت مکانیک خاک پاورپوینت آموزش مکانیک خاک پاورپوینت آزمایش های مکانیک خاک دانلود پاورپوینت درس مکانیک خاک پاورپوینت جزوه مکانیک خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکانیک خاک جهت رشته…

  • پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای

    پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای جهت رشته روانشناسی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رويكرد…

  • پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی

    پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی جهت رشته عمران در قالب 23 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • پاورپوینت علایم شایع سرطان ها و تشخیص زود هنگام آن

    پاورپوینت علایم شایع سرطان ها و تشخیص زود هنگام آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علایم شایع سرطان ها و تشخیص زود هنگام آن جهت رشته پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت غذای سالم در ايران و جهان

    پاورپوینت غذای سالم در ايران و جهان پاورپوینت رژیم غذایی سالم دانلود پاورپوینت درمورد غذای سالم پاورپوینت در پی غذای سالم دانلود پاورپوینت غذای سالم در ايران دانلود پاورپوینت غذای سالم در جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت غذای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری حجاب و بدحجابی پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی پیشینه پژوهش حجاب و بدحجابی ادبیات نظری تحقیق حجاب و بدحجابی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی

    پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی ضرورت و اهمیت بازی تعــاریف بــازی از دیـدگـاه صـاحـب نـظــران…

  • پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی

    پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی پاورپوینت اگزوتوکسین های پروتئینی اگزوتوکسین های پروتئینی مقاله اگزوتوکسین های پروتئینی بررسی اگزوتوکسین های پروتئینی تحقیق اگزوتوکسین های پروتئینی تقسیم بندی توکسین های باکتری ها اگزوتوکسین های پروتئینی توکسین های تیپ یک: سوپر آنتی ژن ها…

  • دانلود پاورپوینت اماکن زیارتی نجف

    دانلود پاورپوینت اماکن زیارتی نجف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اماکن زیارتی نجف جهت رشته مذهبی در 38 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       موقعیت جغرافیایی عراق کشور عراق…

  • پاورپوينت فشار خون مقاومت محیطی

    پاورپوينت فشار خون مقاومت محیطی پاورپوينت فشار پاورپوينت فشار خون پاورپوينت در مورد فشار خون دانلود پاورپوينت فشار خون دانلود پاورپوينت در مورد فشار خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فشار خون جهت رشته دسته اصلی علوم پزشکی در…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی

    پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی محیط پویا، تغییرات در کسب و…

  • پاورپوینت درس22 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث بازسازی ویرانه ها

    پاورپوینت درس22 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث بازسازی ویرانه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث بازسازی ویرانه ها در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • انواع و علائم اضطراب در کودکان و بررسی نظریه های آن

    انواع و علائم اضطراب در کودکان و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : تحقیق اضطراب کودکان انواع اضطراب در کودکان علائم اضطراب در کودکان نظریه های اضطراب در کودکان مدل های نظری اضطراب در کودکان رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری سنجش مدیریت دانش در دانشگاه

    مبانی نظری سنجش مدیریت دانش در دانشگاه مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری سنجش مدیریت دانش مبانی نظری سنجش مدیریت دانش در دانشگاه پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش پیشینه تحقیق سنجش مدیریت دانش در دانشگاه مبانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش مبانی نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش دانلود مبانی نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش پیشینه تحقیق عوامل موفقیت مدیریت دانش ادبیات نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش فصل دوم پایان…

  • شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق

    شناسایی دلایل انحراف در مصرف تسهیلات و مطالبات معوق پایان نامه مطالبات معوق انحراف در تسهیلات در بانک صادرات مطالبات معوق بانک صادرات دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر بر انحراف در تسهیلات عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق…

  • پاورپوینت علوم نهم مبحث رفتار اتم ها با یکدیگر

    پاورپوینت علوم نهم مبحث رفتار اتم ها با یکدیگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم نهم مبحث رفتار اتم ها با یکدیگر در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • سلامت روان و ابعاد آن

    سلامت روان و ابعاد آن کلمات کلیدی : ابعاد سلامت روانی ابعاد اصلی سلامت روانی ابعاد مختلف سلامت روانی نظریه های سلامت روان نظریه های مربوط به سلامت روان دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روان رویکردهای مختلف در مورد…

  • پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

    پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت جهت رشته ی حسابداری در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اگر مدیران در…

  • دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری

    دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری پاورپوینت در مورد تفکیک زمین پاورپوینت فرآیند تفکیک زمین پاورپوینت اهداف تفکیک زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفکیک زمین شهری جهت رشته عمران در 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2

    پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 به دانش آموزان…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و يکم احکام

    پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست و يکم احکام پاورپوینت درس بيست و يکم احکام دانلود پاورپوینت درس بيست و يکم احکام پاورپوینت درباره درس بيست و يکم احکام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس بيست…

  • پاورپوینت دستگاه عصبی

    پاورپوینت دستگاه عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دستگاه عصبی جهت رشته ی پزشکی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دستگاه عصبی، فعالیت‌های سریع بدن…

  • تحقیق کامل در مورد تربیت بدنی و ورزش

    تحقیق کامل در مورد تربیت بدنی و ورزش تحقیق تربیت بدنی تحقیق تربیت بدنی 2 تحقیق برای تربیت بدنی 1 تحقیق درباره تربیت بدنی در مدارس مقاله اهداف تربیت بدنی در ورزش تحقیق در مورد تربیت بدنی و ورزش رفتن…

  • پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی

    پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی پاورپوینت بیماری های تنفسی پاورپیونت درباره بیماری های تنفسی دانلود پاورپوینت بیماری های تنفسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های دستگاه تنفسی جهت رشته پزشکی در قالب 39 اسلايد و با فرمت ppt…

  • پاورپوينت فصل دوم علوم نهم ابتدايی مبحث رفتار اتم ها با هم

    پاورپوينت فصل دوم علوم نهم ابتدايی مبحث رفتار اتم ها با هم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوم علوم نهم ابتدايی مبحث رفتار اتم ها با هم در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت فیلیپ جانسون معمار سبک نوین

    دانلود پاورپوینت فیلیپ جانسون معمار سبک نوین پاورپوینت درمورد معماری پاورپوینت زندگینامه فیلیپ جانسون پاورپوینت برای معماری سبک نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیلیپ جانسون (معمار سبک نوین) جهت رشته معماری در 38 اسلاید و با فرمت pptx …

  • ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

    ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری ضرورت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط…

  • پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب

    پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب دانلود پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت درباره بيماری های ويروسی سيب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب جهت رشته کشاورزی و زراعت در…

  • پاورپوینت عناصر طراحی و آرایش تقاطع

    پاورپوینت عناصر طراحی و آرایش تقاطع پاورپوینت طراحی تقاطع غیر همسطح پاورپوینت طراحی تقاطع ها پاورپوینت طراحی تقاطع های شهری پاورپوینت طراحي تقاطع پاورپوینت طراحی تقاطع شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عناصر طراحی و آرایش تقاطع جهت رشته…

  • کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه

    کیفیات مخففه برای کودکان بزهکار در قانون مجازات اسلامی جدید و دیگر قوانین موضوعه تعریف کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی تخفیف مجازات اطفال در نظام کیفری ایران مبانی مسئولیت کیفری اطفال در…

  • بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

    بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت موجود مدیریت…