بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران

    مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران نکاح تدلیس فریب فسخ نکاح حقوق ایران فقه امامیه دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق با عنوان تدلیس در نکاح از منظر فقه و حقوق ایران…

  • پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت

    پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت جهت رشته روانشناسی در قالب 240 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6

    پاورپوینت آشنایی با سوره های قران پایه نهم شماره 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش قران نهم متوسطه مبحث آشنایی با سوره های قران در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش

    مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش زمینه‌های تاریخی پیدایش نظریه انگیزش انگیزش Provocation انگیزه‌های هوشیار و ناهوشیار دانلود مقاله رشته روانشناسی با عنوان انگیزش سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • پاورپوینت برخورد اورژانسی با تشنج

    پاورپوینت برخورد اورژانسی با تشنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برخورد اورژانسی با تشنج جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تشنج(seizure):…

  • دانلود تحقیق در مورد انواع سازگاری و فرایندهای آن docx

    دانلود تحقیق در مورد انواع سازگاری و فرایندهای آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انواع سازگاری و فرایندهای آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی رابطه آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه آزردگی از محل کار پرسشنامه عملکرد کارکنان پرسشنامه رفتار کارکنان پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل کار و رفتار کارکنان پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل…

  • دانلود تحقیق در مورد حوادث و سوانح docx

    دانلود تحقیق در مورد حوادث و سوانح docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حوادث و سوانح با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت جزئیات سقف گرین وافل Green Waffle

    پاورپوینت جزئیات سقف گرین وافل Green Waffle پاور پوینت سقف وافل پاورپوینت اجرای سقف های وافل پاورپوینت معرفی سقف وافل پاورپوینت سقف گرین وافل پاورپوینت گرین وافل پاورپوینت Green Waffle رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جزئیات سقف گرین وافل…

  • پاورپوينت آشنایی با مرکز داده

    پاورپوينت آشنایی با مرکز داده پاورپوينت مرکز داده دانلود پاورپوينت مرکز داده پاورپوینت درباره مرکز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنايي با مرکز داده جهت رشته گوناگون در قالب 81 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • پاورپوینت آبیاری بارانی

    پاورپوینت آبیاری بارانی پاورپوینت هزینه یک هکتار ابیاری بارانی پاورپوینت آموزش آبیاری بارانی پاورپوینت ابياري باراني پاورپوینت سیستم ابیاری بارانی رفتن به سايت اصلي   دانلود پاورپوینت آبیاری بارانی جهت رشته علوم پایه در قالب 18 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه بر مبنای مولفه های نتایج مدل EFQM

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه بر مبنای مولفه های نتایج مدل EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه ایران و پاسارگاد پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد نمایندگان بیمه با الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان

    پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان دانلود پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان پاورپوینت نرمش حرکات سبک صحیح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان جهت رشته تربیت بدنی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری راهبردهای مقابله ای پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای پیشینه داخلی راهبردهای مقابله ای پیشینه خارجی راهبردهای مقابله ای پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای پیشینه نظری راهبردهای مقابله…

  • بررسی نقشهای فعلی سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی ایران

    بررسی نقشهای فعلی سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی ایران سازمانهای مردم نهاد مشارکت مردمی در محیط زیست سازمانهای غیردولتی زیست محیطی در ایران دانلود پایان نامه رشته محیط زیست بررسی نقشهای فعلی سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی ایران رفتن به…

  • دانلود تحقیق هوش هیجانی و مدل های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هوش هیجانی و مدل های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و مدل های آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان مبانی نظری پاداش در سازمان مبانی نظری پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری روشهای پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش در سازمان…

  • دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی

    دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی در عمل پاورپوینت نظریه های نوین مددکاری اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی جهت رشته علوم تربیتی در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی 38 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی ادبیات نظری هوش اخلاقی چارچوب نظری هوش اخلاقی فصل دوم پایان نامه هوش اخلاقی دانلود مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه هوش اخلاقی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

    پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:14 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " سیستم بازاریابی و انواع…

  • پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن

    پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت معرفی هنر بن سای

    پاورپوینت معرفی هنر بن سای پاورپوینت بن سای دانلود پاورپوینت بن سای پاورپوینت درباره بن سای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی هنر بن سای جهت رشته هنر و گرافیک در قالب 27 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده در منطقه خلیج فارس

    مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده در منطقه خلیج فارس طرحهای امنیتی منطقه خلیج فارس نظام امنیت ایرانی سیستم امنیتی خلیج فارس بررسی پیشینه و سرگذشت طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2

    دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2 جهت رشته حسابداری در 316 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جایگاه درس: درس حسابداري پيشرفته…

  • پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001)

    پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی سیلورا، مارتین یوسین و داهل (2001) کلمات کلیدی : آزمون هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی دانلود پرسشنامه هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا پرسشنامه استاندارد هوش اجتماعی پرسشنامه هوش اجتماعی 21 سوالی پرسشنامه هوش اجتماعی سیلورا…

  • مقاله پژوهشی رشته علوم اجتماعی با عنوان مطالعه و بررسی تفاوت ارزشهای مشترک خانواده و مدرسه از دیدگاه جامعه شناختی (مطالعه موردی: شهر تهران در سال 85 )

    مقاله پژوهشی رشته علوم اجتماعی با عنوان مطالعه و بررسی تفاوت ارزشهای مشترک خانواده و مدرسه از دیدگاه جامعه شناختی (مطالعه موردی: شهر تهران در سال 85 ) تفاوت ارزشی تعریف جامعه شناسی تعریف مدرسه و خانواده ارزشهای مشترک خانواده…

  • بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی

    بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی چاقی اضافه وزن غدد درون‌ریز مکمل یاری کلسیم دانلود پایان نامه علوم تغذیه تأثیر مکمل یاری کلسیم بر پروفایل لیپید زنان پروفایل لیپید دانلود پایان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط موثر فصل دوم پایان نامه ارتباط موثر مبانی نظری ارتباط موثر پیشینه تحقیق ارتباط موثر پیشینه داخلی ارتباط موثر پیشینه خارجی ارتباط موثر پیشینه پژوهش ارتباط موثر پیشینه نظری ارتباط موثر ادبیات نظری ارتباط…

  • پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی پرسشنامه کمالگرایی هیل پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران تفسیر پرسشنامه کمال گرایی هیل دانلود پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

  • دانلود پاورپوینت حفاظت بارهای حساس در مقابل افت ولتاژ

    دانلود پاورپوینت حفاظت بارهای حساس در مقابل افت ولتاژ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حفاظت بارهای حساس در مقابل افت ولتاژ جهت رشته مهندسی در 58 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه تعیین ارتباط امنیت شغلی و عملکرد سازمانی

    پرسشنامه تعیین ارتباط امنیت شغلی و عملکرد سازمانی پرسشنامه امنیت شغلی دانلود پرسشنامه امنیت شغلی نیسی پرسشنامه امنیت شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه امنیت شغلی پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه رابطه امنیت شغلی با عملکرد سازمانی…

  • ارائه روشی جهت تعیین طرح اختلاط بتن پلاستیک

    ارائه روشی جهت تعیین طرح اختلاط بتن پلاستیک روانی بتن بتن پلاستیک دیوار آب بند بتن پلاستیک دانلود پایان نامه طرح اختلاط بتن پلاستیک کنترول تراوش آب از پی سد روشهای اجرایی دیوارهای آب بند ارائه روشی جهت تعیین طرح…

  • جزوه کامل دستگاه غدد

    جزوه کامل دستگاه غدد رفتن به سايت اصلي جزوه کامل دستگاه غدد مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان و همچنین مرور سریع ایام امتحانات   جزوه اول جلسه ایمونولوژی (پیاده ریکوردوتایپ) به تعداد 10 صفحه pdf ارتباط بین سیستم نورواندوکرین و…

  • ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران

    ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران كاربری زمین تغییرات كاربری اراضی كاربری زمین در منطقه 15 تغییرات كاربری اراضی در منطقه 15 ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران مطالعه کاربری زمین در منطقه 15 شهر تهران ارزیابی کاربری اراضی شهری…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت عملکرد در سازمان پرسشنامه…