بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس

مدل کیفیت در پلیس
مدل های مدیریت کیفیت
مدل های مدیریت کیفیت جامع
انواع مدل های مدیریت کیفیت
انواع مدل های کیفیت خدمات
انواع مدل های تعالی سازمانی
“مدل تعالی سازمانی efqm 2016”
مدل های اندازه گیری کیفیت خدمات
دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

مدل کیفیت در پلیس 

امروزه یگان های پلیس از یک طرف با افزایش تقاضا برای خدمات، از طرفی دیگر با افزایش هزینه ها و کاهش بودجه مواجه هستند. یگان های پلیس در بسیاری جهات همانند بنگاه های اقتصادی نیستند که با بکارگیری کارکنان جدید و تکنیک های نوآورانه هزینه ارائه خدمات را کاهش دهند.

 

 

هر چند پیشرفت تکنولوژی به پلیس کمک کرده است، ولی همه توانمندی بالقوه آنها را در برنمی-گیرد. برای بهره برداری کامل از این پتانسیل، فرآیندهای ارائه خدمات باید بهبود یابد (BARNET, 1994). بر همین اساس پلیس انگلیس شبکه ملی کیفیت خدمات پلیس ملی EQNM را تأسیس کـرد و طـبق معیارهای EFQM به ارزیابی عمـلکرد خود پرداخت (Bland, 1997). پلیس آمریکا نیز به TQM به عنوان ابزاری برای برون رفت از مدیریت سنتی مورد توجه قرار داد و آن را از آوریل 1990 برای غیرمتمرکز کردن فرماندهی در ایالت فلوریدا پلیس اوکالا اجرا نمود (Suess, 1993). 

 

 

 

پلیس ایران از اواخر سال 1389پس از مطالعات تطبیقی، مدلی بومی شده مدیریت کیفیت، استخراج و تحت عنوان کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) در سال 1391، رسماً برای اجرا در کلانتری ها ابلاغ کرد. در بین واحدهای پلیس دانشگاه علوم انتظامی امین در راستای استقرار و جاری سازی نظام تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM  از اواخر سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است (دانشگاه علوم انتظامی، 1392).

 

 

      البته یگان های پلیس در جهان جهت بهبود و ارتقاء خدمات امنیتی و انتظامی به مردم، از مدل های مختلف سرآمدی و تعالی سازمان استفاده می نمایند. کشورهای آسیایی شـامل: هندوستان، تایـوان، چین، فیلیپین، هنگ کنگ، امـارات، مالزی، سنگاپـور، عمـدتاً (به غیر از چین) از پیاده سازی استاندارد ISO 9001, 2008، به منظور ارتقا و بهبود عملکرد سازمانی خود استفاده می کنند.

 

 

از بین این کشورها، کشور هند در حال پیاده سازی این استاندارد در سطح وسیعی می باشد که بسیار مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات ارایه شده در این جدول؛ تنها کشورهای بلژیک، انگلیس، اوکراین و اسلوونی از مدل تعالی EFQM به منظور ارتقای رویه های خود استفاده می کنند. نکته جالب توجه در این جدول، پلیس انگلستان است که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.  این کشور از 8 روش به طور هم زمان در ارتقای سازمانی خود استفاده می کند (دفتر تحقیقات معاونت طرح و برنامه ناجا، 1390).
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی

    دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی پاورپوینت در مورد اقتصاد مقاومتی و تحریم ها پاورپوینت در مورد محورهای اساسی اقتصاد مقاومتی پاورپوینت اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقتصاد مقاومتی جهت رشته اقتصاد در 87 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه و رتبه بندی در بیمه 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه و رتبه بندی در بیمه 78 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بیمه پیشینه تحقیق بیمه مبانی نظری رتبه بندی در بیمه پیشینه تحقیق رتبه بندی در بیمه مبانی نظری بیمه و رتبه بندی…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیان

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیان پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری های حسابداری (جلد اول) تألیف هندریسکن و ون بردا ترجمه پارسائیان با موضوع مقدمه اي بر حسابداري: روش شناسی…

  • پاورپوینت پرستاری کودکان

    پاورپوینت پرستاری کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستاری کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آسم به عنوان اختلال التهابی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت چهارم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت چهارم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت چهارم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx…

  • سرگذشت هنر و معماری در ایران

    سرگذشت هنر و معماری در ایران هنر معمارى تاریخچه هنر ایران هنر و معماری در ایران تاریخچه معمارى ایران دانلود پایان نامه رشته هنر دانلود پایان نامه هنر سرگذشت هنر و معماری در ایران تاریخچه معماری و هنر در ایران…

  • مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها

    مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی…

  • پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی

    پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده دست پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده بیمارستانی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده خاک و کود پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده هوا پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده طبیعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی…

  • دانلود تحقیق نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط

    دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط  جهت رشته روانشناسی در 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مؤثر بودن یعنی پیام با…

  • پاورپوینت بررسی انواع روش‌هاي مدرن تأمين مالي در شهرداري ها

    پاورپوینت بررسی انواع روش‌هاي مدرن تأمين مالي در شهرداري ها کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی روش‌هاي تأمين مالي در شهرداري ها پاورپوینت تأمين مالي در شهرداري ها روش‌های تأمین مالی روش های مبتنی بر بدهی روش‌های مبتنی بر سرمایه تأمین…

  • دانلود تحقیق ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی 142 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی 142 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنوع فرهنگی مبانی نظری تنوع فرهنگی پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی پیشینه داخلی تنوع فرهنگی پیشینه خارجی تنوع فرهنگی پیشینه پژوهش تنوع فرهنگی پیشینه نظری…

  • بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی

    بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی زیبایی سفالینه های شوش نقوش و نگاره های ظروف دانلود پایان نامه رشته هنر و گرافیک بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی بررسی زیبایی سفالینه های شوش دانلود پایان نامه هنر و…

  • پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده

    پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده پاورپوینت آشنایی با منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده دنیای فازی پیشینه منطق فازی کاربردهای منطق فازی منطق فازی و هوش مصنوعی پروفسور لطفی زاده مقاله منطق فازی بررسی…

  • پاورپوینت شیمی تجزیه

    پاورپوینت شیمی تجزیه پاورپوینت شیمی تجزیه دستگاهی دانلود پاورپوینت شیمی تجزیه پاورپوینت آموزشی شیمی تجزیه دستگاهی دانلود پاورپوینت شیمی تجزیه ۱ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیمی تجزیه جهت رشته شیمی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پایان نامه الگوها و مولفه های هوش هیجانی

    پایان نامه الگوها و مولفه های هوش هیجانی کلمات کلیدی : ابعاد هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی بار آن مولفه های هوش هیجانی از دیدگاه گلمن تعریف مولفه های هوش هیجانی هوش هیجانی و مولفه های آن انواع مولفه…

  • پاورپوینت مقررات ملی داروها

    پاورپوینت مقررات ملی داروها پاورپوینت مقررات ملی داروها دانلود پاورپوینت مقررات ملی داروها پاورپوینت داروها تحقیق راجب قوانین ملی داروها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقررات ملی دارو ها حهت رشته پزشکی در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و عدالت سازمانی docx

    دانلود تحقیق در مورد رضایت شغلی و عدالت سازمانی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و عدالت سازمانی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی

    ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی مدیریت نیروی كار نگرش و رفتار كاركنان ارزیابی مدیریت كیفیت جامع دانلود مقاله ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM

    دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر پاورپوینت در مورد مدیریت کیفیت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع TQM…

  • پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر

    پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • بررسی پیشنه مطالعات کاربری زمین در ایران و جهان

    بررسی پیشنه مطالعات کاربری زمین در ایران و جهان کاربری زمین مدلهای توزیع كاربری زمین برنامه ریزی كاربری اراضی شهری پیشنه مطالعات کاربری زمین در ایران پیشنه مطالعات کاربری زمین در جهان بررسی پیشنه مطالعات کاربری زمین در ایران و…

  • پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش

    پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش اقتصاد آموزش و پرورش عوامل رفاه انسان و جوامع انسانی تحلیل هزینه و فایده در آموزش و پرورش هزینه های آموزشی هزینه ومخارج آموزشی هزینه های شخصی…

  • ویژگی ها و طبقه بندی سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی برنامه نهادهای جهانی مرتبط با اسکان غیررسمی و دیدگاههای آنها

    ویژگی ها و طبقه بندی سکونتگاه های غیر رسمی و شناسایی برنامه نهادهای جهانی مرتبط با اسکان غیررسمی و دیدگاههای آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیررسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیر رسمی ارتباط سکونتگاههای…

  • پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار

    پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار زندگی شغلی خوداشتغالی کارآفرینی موانع فردی کارآفرینی مقایسه ویژگیهای کارآفرینان،خوداشتغالان و مستخدمین انتخاب شغل دسته بندی مشاغل بر اساس علائق تقسیم بندی…

  • دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی

    دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی جهت رشته مدیریت در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به طور کلی،نظریه سیسیتمها، شالوده…

  • پاورپوینت آشنایی عمیقتر با طراحی مراکز داده

    پاورپوینت آشنایی عمیقتر با طراحی مراکز داده دانلود پاورپوینت آشنایی عمیقتر با طراحی مراکز داده پاورپوینت آموزش و آشنایی عمیقتر با طراحی مراکز داده آشنایی عمیقتر با طراحی مراکز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی عمیقتر با طراحی…

  • بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز ایران

    بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز ایران سیستم batch مهندسی دوباره سیستم online دانلود مقاله سیستم مانیتورینگ بهره وری دانلود مقالات رشته نفت دانلود مقالات نفت دانلود مقاله بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز…

  • عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در حقوق ایران

    عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در حقوق ایران طلاق عسروحرج ماده 1130 قانون مدنی درخواست طلاق از سوی زوجه طلاق بر مبنای عسر و حرج زن عسر و حرج در درخواست طلاق از سوی زوجه در…

  • مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

    مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : توازن بار در sdn مبانی نظری sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه…

  • تاثیر سیاست تغییر اوباما بر روابط ایران و آمریکا

    تاثیر سیاست تغییر اوباما بر روابط ایران و آمریکا سیاست خارجی روابط ایران و آمریکا سیاست تغییر اوباما دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی تاثیر سیاست تغییر اوباما بر روابط ایران و آمریکا دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد علوم سیاسی…

  • بررسی انواع رویکردهای درمان شناختی

    بررسی انواع رویکردهای درمان شناختی رویکرد وجودی الگوی درماندگی آموخته شده رویکرد رفتار درمانی رویکرد مراجع محور رویکرد گشتالت درمانی رویکرد منطقی عاطفی رفتاری رویکرد سایکودراما یا روان نمایشگری رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انواع رویکردهای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران

    دانلود پاورپوینت معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی آزادی تهران در قالب 38 اسلاید…