ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • ارزیابی تاثیر حاکمیت شرکتی بر توسعه و گسترش بازار سرمایه

    ارزیابی تاثیر حاکمیت شرکتی بر توسعه و گسترش بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها حاکمیت…

  • پاورپوینت کارآفرینی شرکتی و نوآوری

    پاورپوینت کارآفرینی شرکتی و نوآوری کلمات کلیدی : پاورپوینت کارآفرینی شرکتی و نوآوری کارآفرینی شرکتی و نوآوری نوآوری شرکتی مراحل فعالیت نوآورانه کارآفرینی موفق نوآوری و مزیت رقابتی کارآفرینی شرکت های کارآفرینانه کارآفرینی شرکتی کارآفرینان کارآفرینان سازمانی کارآفرینی بین المللی…

  • بررسی نظریه برچسب زنی با نگاه به منابع اسلامی

    بررسی نظریه برچسب زنی با نگاه به منابع اسلامی نظریه برچسب زنی مقاله نظریه برچسب زنی محورهای اصلی نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی در منابع اسلامی راهکارهای پیشگیری از برچسب زنی نظریه برچسب زنی در جرم شناسی نظریه برچسب…

  • پاورپوينت درس نهم فارسی هشتم ابتدايی مبحث جناس

    پاورپوينت درس نهم فارسی هشتم ابتدايی مبحث جناس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس نهم فارسی هشتم ابتدايی مبحث جناس در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک

    پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه اعتمادسازی در مشتری پرسشنامه…

  • سابقه و کیفیت تکوین مدیریت و بررسی نظریه های متقدم و متاخر مدیریت اسلامی

    سابقه و کیفیت تکوین مدیریت و بررسی نظریه های متقدم و متاخر مدیریت اسلامی نظریه پردازان و رویکردشان در مدیریت مدیریت اسلامی مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه مبانی نظری تدوین الگوی مدیریت اسلامی مبانی نظری تدوین مدل جهت مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه

    دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه جهت رشته کشاورزی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سیاه‌دانه، یا «شونیز»…

  • دانلود پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی پوست

    دانلود پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی پوست پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی پوست پاورپوینت آناتومی پوست پاورپوینت فیزیولوژی پوست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی پوست جهت رشته پزشکی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي

    پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي تأليف محمد رمضان احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي احمدي پاورپوینت کتاب حسابداري مالياتي محمد رمضان…

  • فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان

    فصل دوم پایان نامه استرس شغلی معلمان کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی pdf تاریخچه استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق در مورد استرس شغلی فصل دوم پایان نامه…

  • تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل

    تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان اردبیل یادگیری سازمانی پویایی محیطی عملکرد سازمانی پایان نامه ارشد تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط رفتن به سایت…

  • امنیت کشورها و انرژی هسته ای

    امنیت کشورها و انرژی هسته ای خلع سلاح امنیت کشورها انرژی هسته ای معاهدات NPT CTBT آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای دانلود مقاله امنیت کشورها و انرژی هسته ای حقوق و تعهدات كشورهای عضو در خصوص اجرای معاهدات هسته ای روند…

  • پاورپوینت جلسه اول درس سيستم تضمين كيفيت پيمانكاران

    پاورپوینت جلسه اول درس سيستم تضمين كيفيت پيمانكاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جلسه اول درس سيستم تضمين كيفيت پيمانكاران جهت رشته مدیریت در قالب 140 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت نور موجی و انواع آن در فیزیک الکتریسیته

    پاورپوینت نور موجی و انواع آن در فیزیک الکتریسیته پاورپوینت نور موجی پاورپوینت انواع نور موجی پاورپوینت فیزیک الکتریسیته پاورپوینت نور موجی در فیزیک الکتریسیته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نور موجی جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید…

  • ارزیابی خلاء های قانونی زیست محیطی در برخورد با واحدهای آلوده كننده شهر تهران

    ارزیابی خلاء های قانونی زیست محیطی در برخورد با واحدهای آلوده كننده شهر تهران محیط زیست تهران آلودگی صنایع تهران آلاینده های محیط زیست مقررات زیست محیطی آلودگی شهر تهران دانلود مقاله واحدهای آلوده كننده شهر تهران دانلود مقالات رشته…

  • بررسی عنصر روانی جرم قتل در حقوق ایران و مطالعه تطبیقی آن در حقوق مصر و آمریکا

    بررسی عنصر روانی جرم قتل در حقوق ایران و مطالعه تطبیقی آن در حقوق مصر و آمریکا عنصر روانی جرم قتل در حقوق ایران مطالعه تطبیقی قتل در حقوق ایران و آمریکا مطالعه تطبیقی قتل در حقوق ایران و مصر…

  • دانلود پاورپوینت شستشوی شیمیایی دیگهای بخار و مبدلهای حرارتی

    دانلود پاورپوینت شستشوی شیمیایی دیگهای بخار و مبدلهای حرارتی پاورپوینت شستشو پاورپوینت شیمیایی پاورپوینت مبدلهای حرارتی پاورپوینت تصفیه ی آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شستشوی شیمیایی دیگهای بخار و مبدلهای حرارتی در قالب 74 اسلاید و با فرمت…

  • ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن

    ماهیت استرس شغلی و بررسی منابع استرس زای آن کلمات کلیدی : مدلهای استرس شغلی  پایان نامه استرس شغلی "تعریف نظری استرس شغلی" "تعریف عملیاتی استرس شغلی" نظریه هایی در رابطه با استرس شغلی عامل های استرس شغلی در محیط…

  • دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان

    دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف در کودکان جهت رشته روانشناسی در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همیشه…

  • بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق و مزایا کارمندان

    بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق و مزایا کارمندان سیستم همکاری در فروش فایل ارزشیابی عملكرد كاركنان جایگاه نظام ارزشیابی عملكرد در حقوق ایران دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی بررسی حقوقی تاثیر ارزشیابی عملكرد در حقوق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری منبع کنترل پیشینه تحقیق منبع کنترل پیشینه داخلی منبع کنترل پیشینه خارجی منبع کنترل پیشینه پژوهش منبع کنترل پیشینه نظری منبع کنترل ادبیات نظری منبع کنترل…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای

    دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف…

  • دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده

    دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده  جهت رشته دامپروری در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری

    پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری پرسشنامه جمعیت شناختی پرسشنامه رفتار مشتری پرسشنامه ارتباط جمعیت شناختی و رفتار مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته روانشناسی پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری     ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////   * با قیمت دانشجویی،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی مبانی نظری معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی ادبیات و مبانی نظری معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی پیشینه تحقیق معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی دانلود پیشینه تحقیق معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی دانلود مبانی نظری معیارهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر مبانی نظری سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر دانلود مبانی نظری سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر پیشینه تحقیق سیستم…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط بین كیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مراجعه کنندگان

    پرسشنامه بررسی ارتباط بین كیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مراجعه کنندگان پرسشنامه كیفیت خدمات رضایتمندی مراجعه کنندگان پرسشنامه رابطه كیفیت خدمات بارضایتمندی پرسشنامه رابطه كیفیت خدمات با تبلیغات شفاهی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • پاورپوینت یک معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعات در محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی

    پاورپوینت یک معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعات در محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی پاورپوینت معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعاتدر محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی دانلود پاورپوینت…

  • دانلود تحقیق لجستیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق لجستیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی لجستیک با فرمت docx در قالب 76 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب  مقدمه    …

  • نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶

    نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶ نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶ رفتن به سایت اصلی شرایط عمومی استخدام۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از…

  • پاورپوینت سقف های سبک و انواع آن

    پاورپوینت سقف های سبک و انواع آن پاورپوینت سقف های سبک ساختمانی پاورپوینت سقف های سبک شیشه ای پاورپوینت انواع سقف های سبک در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف های سبک و انواع آن جهت رشته معماری در…

  • پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی

    پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی جهت رشته گوناگون در قالب 79 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه…

  • بایدها و الزامات امنیت اطلاعات در شبکه ها و سایتهای اطلاع رسانی

    بایدها و الزامات امنیت اطلاعات در شبکه ها و سایتهای اطلاع رسانی مدیریت امن شبكه پایه های امنیت اطلاعات امنیت عملیاتی سیاست های امنیتی و مدیریتی مدیریت امن سایت های اطلاع رسانی دانلود پایان نامه رشته آی تی دانلود پایان…

  • نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی

    نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی برنامه درسی موانع و محدودیتهای سازماندهی تلفیقی برنامه‌های درسی برنامه درسی تلفیقی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نقش تلفیق در برنامه‌های…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلال اسکیزوفرنیا docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلال اسکیزوفرنیا docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال اسکیزوفرنیا با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…