ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

    ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی با…

  • پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح (تنظیم شرایط محیطی)

    پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح (تنظیم شرایط محیطی) پاورپوینت ظرفیت حرارتی آجر پاورپوینت ظرفیت گرمایی ویژه آجر پاورپوینت مصالح با حداقل ظرفیت حرارتی پاورپوینت مقاومت حرارتی دیوار خارجی پاورپوینت نقش مصالح مصرفی در رفتار حرارتی ساختمان پاورپوینت ظرفیت حرارتی مصالح رفتن…

  • پاورپوینت معرفی معماری بازار وكيل شيراز

    پاورپوینت معرفی معماری بازار وكيل شيراز پاورپوینت بازار وکیل شیراز پاورپوینت مسجد وکیل شیراز دانلود پاورپوینت معرفی معماری بازار وكيل شيراز پاورپوینت در مورد معرفی معماری بازار وكيل شيراز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازار وكيل شيراز در قالب 29 اسلاید و با…

  • پرسشنامه بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ

    پرسشنامه بررسی رفتار خرید گذری مشتریان در فروشگاه های تخصصی و سوپرمارکت های بزرگ پرسشنامه خرید مشتریان پرسشنامه خرید گذری مشتریان پرسشنامه رفتار خرید گذری مشتریان دانلود پرسشنامه رفتار خرید گذری مشتریان پرسشنامه ارزیابی رفتار خرید گذری مشتریان رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

    دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت درمورد مقاله نویسی پاورپوینت برای مقاله نویسی isi رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI جهت رشته علوم پایه در 73 اسلاید و با فرمت pptx …

  • دانلود پاورپوینت مهندسی فرودگاه

    دانلود پاورپوینت مهندسی فرودگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی فرودگاه جهت رشته عمران در 55 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برنامه ریزی فرودگاه فرایندی پیچیده است. در…

  • پاورپوینت سیستم های پوسته ای و انواع آن

    پاورپوینت سیستم های پوسته ای و انواع آن پاورپوینت سازه های پوسته ای فلزی پاورپوینت رفتار سازه های پوسته ای پاورپوینت نحوه اجرای سازه های پوسته ای پاورپوینت تحلیل سازه های پوسته ای پاورپوینت پوسته در معماری چیست پاورپوینت سازه…

  • کارکردهای اوقات فراغت و بررسی مفاهیم مشابه و نظریه های مختلف آن

    کارکردهای اوقات فراغت و بررسی مفاهیم مشابه و نظریه های مختلف آن کلمات کلیدی : اوقات فراغت از دیدگاه اسلام عوامل موثر برگذران اوقات فراغت اوقات فراغت از دیدگاه جامعه شناسی اوقات فراغت و عوامل اجتماعی موثر بر آن اهمیت…

  • پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها

    پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش ها کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش تعریف ارزش ویژگی های اصلی ارزش ها انواع ارزش ها سطوح مختلف ارزش ها تعریف نگرش تفاوت نگرش و احساسات سه مؤلفه در تعریف…

  • پرسشنامه استاندارد معنویت در محیط کار

    پرسشنامه استاندارد معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار دانلود پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار» میلیمن و همکاران پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن رفتن به…

  • پاورپوینت تست غربالگری ASQ

    پاورپوینت تست غربالگری ASQ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تست غربالگری ASQ جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ASQ یک تست غربالگر است با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحرانهای بانكی مبانی نظری تقاضای پول پیشینه تحقیق تقاضای پول پیشینه تحقیق بحرانهای بانكی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تقاضای پول مبانی…

  • روند جهانی ‌شدن حقوق كیفری و تأثیر آن بر حقوق ایران

    روند جهانی ‌شدن حقوق كیفری و تأثیر آن بر حقوق ایران حقوق فراملی حقوق بین‌الملل جرائم بین‌المللی دیوان بین‌المللی كیفری جهانی‌شدن حقوق كیفری دانلود پایان نامه رشته حقوق روند جهانی ‌شدن حقوق كیفری و تأثیر آن بر حقوق ایران دانلود…

  • پاورپوینت تأثیر و وظیفه اخلاق حرفه ای ناظر و معلم

    پاورپوینت تأثیر و وظیفه اخلاق حرفه ای ناظر و معلم پاورپوینت تأثیر و وظیفه اخلاق حرفه ای ناظر و معلم تحقیق تأثیر و وظیفه اخلاق حرفه ای ناظر و معلم تأثیر و وظیفه اخلاق حرفه ای ناظر و معلم مقاله…

  • پاورپوینت بیماری آرتروز

    پاورپوینت بیماری آرتروز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری آرتروز جهت رشته ی پزشکی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف آرتروز: آرتروز به معنی…

  • پاورپوینت آشنایی با بتن شفاف

    پاورپوینت آشنایی با بتن شفاف پاورپوینت آشنایی با بتن شفاف آشنایی با بتن شفاف بتن شفاف انواع بتن های قابل استفاده در بتن های شفاف فیبر نوری شيوه ساخت بلوك هاي ليتراكان تاثیرات سازه ای و مقاومت محاسن بتن عبور…

  • معامله اعضا بدن اموات در حقوق انگلستان

    معامله اعضا بدن اموات در حقوق انگلستان معامله اعضا بدن معامله اعضا بدن اموات قواعد کلی معامله اعضای اموات بررسی حقوقی معامله اعضا بدن اموات انتقال اعضای متوفی بر اساس وصیت او انتقال اعضای متوفی بدون وصیت او تحقیق در…

  • پاورپوینت اروپای مرکزی

    پاورپوینت اروپای مرکزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اروپای مرکزی جهت رشته ی جغرافیا و علوم سیاسی در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش          آلمان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی ورزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی ورزش فصل دوم پایان نامه اثربخشی ورزش مبانی نظری اثربخشی ورزش پیشینه تحقیق اثربخشی ورزش پیشینه داخلی اثربخشی ورزش پیشینه خارجی اثربخشی ورزش پیشینه پژوهش اثربخشی ورزش پیشینه نظری اثربخشی ورزش ادبیات نظری اثربخشی…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها شاخص ارزیابی عملکرد بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق موسیقی درمانی 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق موسیقی درمانی 46 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه موسیقی درمانی مبانی نظری موسیقی درمانی پیشینه تحقیق موسیقی درمانی پیشینه داخلی موسیقی درمانی پیشینه خارجی موسیقی درمانی پیشینه پژوهش موسیقی درمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن

    پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن پاورپوینت تئوری انتخاب ویلیام گلاسر پاورپوینت تئوری انتخاب در مدرسه پاورپوینت تئوری انتخاب ppt پاورپوینت تئوری انتخاب چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن جهت رشته ی روان شناسی…

  • ابعاد و نظریه های رضایت شغلی و تشریح ویژگی های محیطی و شخصیتی رضایت شغلی

    ابعاد و نظریه های رضایت شغلی و تشریح ویژگی های محیطی و شخصیتی رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی بروفی نظریه های رضایت شغلی کارکنان کتاب نظریه های رضایت شغلی نظریه های مربوط به رضایت شغلی…

  • پاورپوینت بلوغ با هم بودن ‌‌مهارت‌های بلوغ عاطفی با رویکرد ایمان گزینی

    پاورپوینت بلوغ با هم بودن ‌‌مهارت‌های بلوغ عاطفی با رویکرد ایمان گزینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بلوغ با هم بودن ‌‌مهارت‌های بلوغ عاطفی با رویکردایمان‌گزینی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 102 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز

    پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز بازار ارز و ارزشگذاری ارز اهميت نرخ ارز ارزشگذاری ارز قانون قیمت واحد تئوری قدرت خرید یکسان سطح نسبی قیمتها تعرفه و حقوق گمرکی نرخ ارز…

  • اخلاق پژوهش در حوزه علوم اجتماعی

    اخلاق پژوهش در حوزه علوم اجتماعی مقاله اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش اخلاق در پژوهش تاریخچه اخلاق در پژوهش کمیته اخلاق پژوهش اخلاق انتشار نتایج…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق مبانی نظری نمایش خلاق پیشینه تحقیق نمایش خلاق پیشینه داخلی نمایش خلاق پیشینه خارجی نمایش خلاق پیشینه پژوهش نمایش خلاق پیشینه نظری نمایش خلاق ادبیات…

  • بررسی تاثیر ساختار درآمدی شهرداری بر روند توسعه شهری

    بررسی تاثیر ساختار درآمدی شهرداری بر روند توسعه شهری روند توسعه شهری در مشهد بررسی ساختار درآمدی شهرداری مشهد سنجش سطح توسعه پایدار وضعیت پایداری توسعه شهری مشهد سطح بندی مناطق شهری مشهد سنجش سطح توسعه پایدار در مناطق شهری…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ظ

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ظ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ظ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • پاورپوینت آشنایی با بنای تاریخی تخت جمشید

    پاورپوینت آشنایی با بنای تاریخی تخت جمشید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بنای تاریخی تخت جمشید جهت رشته معماری در قالب 19 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

    پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف پاورپوینت محوطه سازی در معماری پاورپوینت سنگ فرش محوطه سازی پاورپوینت سنگ فرش های بتنی پیش ساخته دانلود پاورپوینت کف سازی ساختمان پاورپوینت کف سازی حیاط با سیمان پاورپوینت کف سازی محوطه با…

  • پاورپوينت تعريفهاي مختلف و بهره هوشي

    پاورپوينت تعريفهاي مختلف و بهره هوشي پاورپوينت بهره هوشي و تعریف های آن دانلود پاورپوينت بهره هوشي و تعریف های آن دانلود پاورپوينت در مورد بهره هوشي و تعریف های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تعريفهاي مختلف و…

  • بررسی و تشریح کامل رویکردها به خطای عامل سازمانی در سازمان

    بررسی و تشریح کامل رویکردها به خطای عامل سازمانی در سازمان رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی خطای عامل انسانی در سازمان بررسی رویکردها به خطای عامل انسانی در…

  • بررسی مقایسه ای اهلیت در معامله در فقه و قانون مدنی

    بررسی مقایسه ای اهلیت در معامله در فقه و قانون مدنی پایان نامه اهلیت در معامله شرایط اهلیت در معامله اهلیت برای معامله اهلیت طرفین معامله اهلیت در حقوق ایران بررسی اهلیت در معاملات اهلیت در معامله در فقه وضعیت…

  • پاورپوینت آشنایی با شیمی گرمایی

    پاورپوینت آشنایی با شیمی گرمایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شیمی گرمایی جهت رشته شیمی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نجام یک…